lördag 22 maj 2010

Ny kompis i Indien

Stellan heter han och föddes i förrgår. I går tog mamma med mig och Nora och så åkte vi och hälsade på Stellan och hans föräldrar på ett väldigt bekant ställe. The Cradle. Där är jag ju nästan varje vecka. Nu fick vi gå och hälsa på den lille killen i ett sånt rum som jag bodde i de första dagarna.
När jag var på Cradle sist och vägde mig så vägde jag 4690 gr och hade blivit 58 cm lång. Då fick jag de där hemska sprutorna också!!!
Nu är det bara mamma och Nora här som tar hand om mig för pappa & Erik har åkt hem (?) Vad jag vet så bor vi ju här, men mamma säger att det finns ett hemma som är mer hemma än här. Väldigt förvirrande.

I dag hejar jag på Erik & Ebba som skall springa Lilla Göteborgsvarvet. Låter kul. Det vill nog jag också göra när jag blir stor!
Puss & Kram Alfred

2 kommentarer:

  1. Du ska snart få se det andra hemma ;-). Där i närheten finns jag!

    Kram Sebbe

    SvaraRadera
  2. Oja, Nora säger att Amanda och hon är JÄTTEbra kompisar och att dom kommer att träffas jättemycket! Kul va?

    SvaraRadera