söndag 30 maj 2010

Den glada valfisken och dom underliga flingorna!

Nora hade tydligen fotat fiskensom simmade runt i dom däringa chokladflingorna! Här har ni bilderna:




Där ser ni! Hur himlans glad valfisken blev i chokladflingorna! Tänk om jag skulle bli lika glad ;-) ?

I lördags gick Mamma, Nora och jag till klubbhuset för en varm och svettig lunch. Efteråt skulle Linnéa, Nora och Mamma på spa (de kanske har något med rengöring att göra? Tänk om dom får sitta i en lika dan blå balja med elefanter på som jag får när jag badar? :-D!!). Jag fick inte följa med, utan jag fick vara hemma hos Mia istället! Jag hade det jättekul där! När jag va hungrig så matade först Jacob och sen Isac mig, och vet ni, dom matade jättebra! Sen kom mamma och Nora och Linnéa hem och då gick vi hem och sov lite inna vi skulle upp till Åsa! Där sov jag till en början men sen fick jag vara med och spela spel! Det såg roligt ut, men bara nästan så roligt som de sog ut att bada i chokladflingor ;-D Idag har jag varit vid poolen ett tag med mamma och Nora. Phuu, vad varm det är! Idag har jag åxå gjort nya "framsteg", även detta har jag på bildbevis!
Nora skulle mata mig men sen satte hon upp min hand på flaskan och....
Kolla, jag höll min flaska helt själv! I en bra stund dessutom!
De var denna (väldigt) mysiga helgen de!
Jag hoppas att alla min kompisar åxå har haft de :-)
♥Alfie

3 kommentarer:

  1. Wow, va du kan! måste testa det i morgon!

    Kram S

    SvaraRadera
  2. Hej Alfred! Vilka framsteg du gör! Din pappa och Erik var här igår och din pappa berättade om ett annat av din framsteg. Du kan tydligen få hela blöjinnehållet att spruta ur längs båda benen. Detta när du ligger i mammas och pappas säng. Och du verkade inte skämmas det minsta! Mycket bra
    tycker farmor

    SvaraRadera
  3. Sebbe - fast just när jag har lärt mig kommer mamma hem med en ny och större flaska. Typiskt fast bra också för jag blir inte mätt på den lilla skvätten som ryms i den lilla flaskan. Håller ju på att försöka växa ikapp dig och då går det ju inte an med några fjuttflaskor. Syns snart kompis. Kram från A

    Farmor - Visst ät jag duktig! Lite extra att tvätta bara ;)Kram

    SvaraRadera