tisdag 23 mars 2010

Alfred!

Hejsan hoppsan!
Det visade sig att jag var en liten Alfred! Jag vägde 2960 gram och var 49 cm lång. Alla som har träffat mig tycker att jag är jättesöt! Det tror jag åxå för det säger min mamma , pappa, storebror Erik och storasyster Nora minst 10 gånger per dag!

Jag tycker redan att det är jättekul att blogga! Min blogg är så färgglad och har så mycke fina saker på den så det är jätteroligt att titta på den. Min storasyster Nora sitter här brevid mig nu, hon tycker att jag är duktig som skriver så fint!

Idag ska jag och mamma till Nora och Eriks skola för dom ska uppträda! Nora ska dansa och Erik ska vara med i en pjäs! Jag tror att det kommer att bli kul! Åsa ska med och det blir bra för hon tröstar mig så bra när jag får ont i magen o så... Nora säger att alla hennes kompisar i skolanl ängtar jättemkt tills dom får träffa mig!

Ne, nu fick jag hicka åxå. Inte kul.

På återseende,
Alfred♥

4 kommentarer:

  1. Hej Alfred!
    Såg först idag att du har en egen blogg. Håller med Nora som tycker att du skriver jättebra. Längtar efter att få träffa dig!
    kram från farmor och Anders

    SvaraRadera
  2. Tja Alfie,

    Såg på din mammas blogg att du varit å vägt å mätt dig! Snart är vi i samma viktklass ;-)

    (vid 6 v vägde jag 5590 g å var 57,5 cm lång.)

    SvaraRadera
  3. Okej Sebbe, då har jag lite till godo :) men jag kommer snart ikapp (kanske?) Kram Alfred ♥

    Nu syns vi snart - Jippi!

    SvaraRadera
  4. Hej Farmor! Jag kommer snart och kramas! Kram Alfred

    SvaraRadera