onsdag 11 augusti 2010

Halloj - Back in India!!

Nu har jag rest väldigt långt igen. Spännande att alla ler och skrattar åt mig - särskilt de som mamma kallar flygvärdinnor. Jag flörtar hej vilt och det brukar bli så bra så.
Jag har haft världens mysigaste sommar hemma och träffat MASSOR av nya kul människor och alla ville titta och klämma på MIG. Jag saknar mina världsbästbarnvakter Maja & Ebba, men de fixade en Dorishund till mig i Båstad och den kramar jag varje dag. Jag har redan pratat med morfar på skype. Jättekul. Kände igen honom direkt.

Mamma säger att jag är jätteduktig nu. Kan nästan sitta själv (fast hon tycker nog att jag är lite lätt jobbig också för jag är inte still en sekund!).

Jag skall också säga att det gör ont i min mun. Väldigt ont ibland för där kommer det som mamma kallar risgryn, fast jag tror det heter bizzar? Vad skall det vara bra för. Bita mamma?

Hej Hopp! Kram Alfie

1 kommentar:

  1. Älskade Alfred!
    Så roligt att du bloggar igen. Du får be att Nora hjälper dig lite oftare. Saknar dig, dina föräldrar och syskon jättemycket. Längtar redan till julen när vi ses igen.
    Kram från farmor

    SvaraRadera